AGRO-BAZZAR TAISYKLĖS
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos visiems vartotojams, kurie įsigyja prekes iš internetinės turgavietės Agro-Bazzar, ar bet kokiu kitu būdu naudojasi internetinės turgavietės Agro-Bazzar platforma (toliau – Klientas).
1.2. Per Agro-Bazzar prekybą organizuoja UAB "Terra Lammato", juridinio asmens kodas 305587437, buveinės adresas Technikos g. 58-2, Klaipėda, kuris veikia kaip prekių pardavėjų - Lietuvos ūkininkų tarpininkas. Konkrečios prekės pardavėjas nurodomas prie tos prekės aprašymo.
1.3. Klientas prieš užsiregistruodamas ir/arba įsigydamas prekes iš Agro-Bazzar privalo susipažinti su šiomis Taisyklėmis. Klientas, pažymėdamas varnelę, patvirtina, kad perskaitė ir susipažino su šiomis Taisyklėmis bei išreiškia savo sutikimą su Taisyklėmis.
1.4. Agro-Bazzar turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti ir/ar papildyti šias Taisykles, jas patalpindamas internetinės turgavietės platformoje: www.agro-bazzar.lt. Pakeistos ir/ar papildytos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo internetinės turgavietės platformoje.
2. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
2.1. Klientas pateikia prašomus asmens duomenis arba registracijos metu, arba įsigydamas prekes be registracijos.
2.2. Klientas yra atsakingas, kad jo pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Kliento pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Agro-Bazzar neprisiima jokios atsakomybės už žalą, atsiradusią Klientui ir/ar tretiesiems asmenims dėl to, jog Klientas nurodė neteisingus ir/ar neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus.
2.3. Klientas sutinka, jog Agro-Bazzar tvarkytų jo asmens duomenis tam, kad Agro-Bazzar galėtų suteikti Klientui prieigą prie internetinės turgavietės, bei įgyvendinti kitas su tuo susijusias teises, teisėtus interesus ir pareigas.
2.4. Klientas turi šias teises: 1) teisę prašyti susipažinti su savo asmens duomenimis; 2) teisę prašyti ištaisyti klaidingus asmens duomenis; 3) teisę reikalauti ištrinti asmens duomenis; 4) teisę apriboti asmens duomenų tvarkymą; 5) teisę nesutikti su asmens duomenų tvarkymu; 6) teisę prašyti perkelti asmens duomenis; 7) teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.
2.5. Agro-Bazzar įsipareigoja užtikrinti Kliento asmens duomenų apsaugą Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.
3. PREKIŲ ĮSIGIJIMO SĄLYGOS
3.1. Klientas, pageidaujantis įsigyti prekes iš Agro-Bazzar, privalo pateikti prašomus asmens duomenis ir atlikti prekių apmokėjimą naudojantis elektronine bankininkyste ar banko mokėjimo kortele (MasterCard, VISA ar VISA Electron debetine ar kreditine kortele). Agro-Bazzar nesaugo mokėjimo kortelių duomenų.
3.2. Sutartis laikoma sudaryta, kai Klientas suformuoja ir pateikia Agro-Bazzar prekių užsakymą bei atlieka prekių apmokėjimą ir Agro-Bazzar Kliento elektroniniu paštu ir/arba SMS žinute atsiunčia patvirtinimą apie tai, kad Kliento užsakymas yra priimtas.
3.3. Agro-Bazzar gavus prekių apmokėjimą, prekės išsiunčiamos Klientui. Pristatymo kainos priklauso nuo pasirinkto pristatymo metodo.
3.4. Užsakymai priimami ir vykdomi visomis savaitės dienomis.
3.5. Elektroninė sąskaita faktūra išsiunčiama Klientui jo nurodytu elektroninio pašto adresu Agro-Bazzar gavus apmokėjimą už prekes.
4. PREKIŲ GARANTIJA
4.1. Kiekvienos Agro-Bazzar parduodamos prekės savybės pateikiamos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Prekių ir/ar jų pakuočių išvaizda gali skirtis nuo pavaizduotų internetinėje svetainėje.
4.2. Agro-Bazzar nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, kurie nebuvo raštu aptarti prekių perdavimo Klientui metu.
5. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
5.1. Tinkamos kokybės maisto prekės (greitai gendančios prekės) negrąžinamos ir nekeičiamos.
5.2. Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos arba prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.3641, 6.3642 ir 6.3643 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.
5.3. Civilinio kodekso 6.3641, 6.3642 ir 6.3643 straipsniuose nustatytomis teisėmis Klientas gali pasinaudoti ir tuo atveju, kai jam parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas prekės pirkimo–pardavimo momentu pasibaigęs.
5.4. Kreipiantis dėl prastos prekės kokybės, privaloma pateikti nekokybiškos prekės nuotrauką. Tokiu atveju Klientas turi kreiptis ne vėliau kaip per 12 valandų nuo prekių pristatymo. Pinigai už grąžintas prekes į Kliento banko sąskaitą, iš kurios sumokėta už pirkinius, pervedami ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos.
5.5. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
6. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS, ATSAKOMYBĖ
6.1. Klientas įsipareigoja neatskleisti jokiems tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie turgavietės duomenų.
6.2. Agro-Bazzar turi teisę bet kuriuo metu sustabdyti internetinės turgavietės veiklą, Klientui kenkiant internetinei turgavietei be išankstinio įspėjimo apriboti ar panaikinti Kliento registraciją ir prieigą naudotis internetinės turgavietės teikiamomis paslaugomis, atšaukti Kliento užsakymą, jei užsakymas netikslus ar neteisingas.
6.3. Klientas atsako už visus savo veiksmus, atliktus Agro-Bazzar internetinėje turgavietėje.
6.4. Agro-Bazzar nepriisima jokios atsakomybės už nuostolius, kurie atsirado dėl to, jog Klientas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis.
6.5. Agro-Bazzar neatsako už internetinėje turgavietėje kitų trečiųjų šalių skelbiamą reklamą ir joje esančios informacijos teisingumą bei jos turinį.
6.6. Agro-Bazzar turi teisę vienašališkai savo nuožiūra nustatyti minimalią pirkinių krepšelio sumą, t. y. minimalią sumą, už kurią Klientas turėtų išsirinkti ir užsisakyti prekių internetinėje turgavietėje, norėdamas jas įsigyti. Į minimalią pirkinių krepšelio sumą nėra įskaitomas prekių pristatymo mokestis.
6.7. Agro-Bazzar neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų nekokybiškų paslaugų ir su tuo kylančių nuostolių. Agro-Bazzar taip pat neprisiima jokios atsakomybės, kilusios dėl Kliento padarytų klaidų formuojant ir vykdant pavedimą (pvz. neteisingo adreso įvedimo, ir pan.) ir su tuo kilusių nuostolių.
6.8. Agro-Bazzar neprisiima jokios atsakomybės dėl bet kokios kompiuteriniais virusais sukeltos žalos, kurie gali paveikti Kliento kompiuterį ar kitą elektroninę įrangą.
6.9. Agro-Bazzar nepriisima jokios atsakomybės už vėlavimą ar bet kokias kliūtis įvykdyti savo įsipareigojimus, kylančius iš sutarties, jei tai yra force majeure pasekmė. Nenugalima jėga suprantama kaip: karas, terorizmas, stichinės nelaimės ar kiti reiškiniai, gaisras, potvyniai, audros, smarkios liūtys ar kiti krituliai, ekstremalios oro sąlygos, okupacija, streikai, elektros gedimų ir techninių gedimų arba bet kokių kitų priežasčių, kurių Agro-Bazzar pagrįstai nekontroliuoja.
7. JURIDINIAMS ASMENIMS TAIKOMOS NUOSTATOS
7.1. Juridiniai asmenys, kurie ketina įsigyja prekes iš Agro-Bazaar naudojantis mokėjimo atidėjimo paslauga, privalo prieš tai pateikti finansų įstaigai reikiamus duomenis ir informaciją. Nepateikus šiame punkte nurodytų duomenų juridiniam asmeniui nebus suteikiama teisė pasinaudoti mokėjimo atidėjimo paslauga.
8. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
8.1. Šioms Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visus iš šių Taisyklių kylančius ar su šiomis Taisyklėmis susijusius ginčus Šalys siekia išspręsti taikiai, o nepavykus išspręsti taikiai – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka Agro-Bazzar buveinės vietos apylinkės ar apygardos teisme, kuris pasirenkamas atsižvelgiant į ieškinio sumą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis.
8.2. Jei kuri nors Taisyklių nuostata tampa neteisėta, negaliojančia ar neįvykdoma, tai nedaro negaliojančiomis ar neįvykdomomis likusių Taisyklių nuostatų.
PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIS NR.
Klaipėda, 2022 m. d.
I.
SPECIALIOJI DALIS
UAB
„Terra Lammato", juridinio asmens kodas 305587437, buveinės adresas
Technikos g. 58-2, Klaipėda, atstovaujama direktorės Kamilės Bendikienės,
veikiančio pagal įmonės įstatus (toliau –
Paslaugų teikėjas),
ir
Ūkininkas
(-ė) , asmens kodas ,
adresas
, žemės ūkio valdos atpažinties kodas ,
(toliau – Paslaugų gavėjas).
Paslaugų
teikėjas ir Paslaugų gavėjas toliau kartu – Šalys, o kiekvienas atskirai –
Šalis, susitarė ir sudarė šią paslaugų teikimo sutarties Nr. (toliau –
Sutartis) specialiąją dalį žemiau nurodytomis sąlygomis:
1. Ūkio rekvizitai
ūkio adresas;
1.1. produkcijos pavadinimas
;
1.2. išsamus ir teisingas produkcijos aprašymas (Priedas Nr. 2)
;
1.3. produkcijos kiekis
;
1.4. produkcijos kilmės vieta
;
1.5. produkcijos galiojimo terminas
;
1.6. produkcijos laikymo sąlygos temperatūrinis režimas ;
1.7. Kita svarbi informacija
.
2. Sutarties kaina / vertė /
paslaugų įkainiai / kainodaros taisyklės, mokėjimų vykdymo tvarka 2.1.
Paslaugų teikėjas mokėjimą
už realizuotą produkciją per agro-bazaar gauna per 36 (trisdešimt
šešias) darbo valandas skaičiuojant nuo to momento, kada yra surenkama
produkcija iš Paslaugų gavėjo. Gavus pretenzijas ar iškilus kitiems
nesklandumams, susijusiems su prekių kokybe, kiekiu ar pan., Paslaugų
teikėjas turi teisę sulaikyti gautus pinigus už realizuotą produkciją per agro-bazaar
7 (septynioms) dienoms.
2.2.
Paslaugų gavėjas suteikia
teisę Paslaugų teikėjui ar finansų įstaigai atlikti mokėjimus už logistikos
paslaugas ir sandėlio nuomą trečiojo asmens naudai. Mokėjimai atliekami iš už
realizuotą produkciją surinktų apmokėjimų.
2.3.
Šalys susitaria atlikti
tarpusavio piniginių prievolių įskaitymus, o Paslaugų gavėjui priklausančią
sumą sumokėti pagal šios Specialiosios dalies 2.1. punktą.
2.4.
Išlaidos už logistikos
paslaugas skaičiuojamos vienai siuntai. Siunta suprantama, kaip: (a) produkcija,
kurios vertė yra ne mažiau nei 100 Eur (vienas šimtas eurų); (b)
kurios svoris ne daugiau 25 kg., aukštis ne daugiau 300 mm., plotis ne
daugiau 425 mm, ir ilgis ne daugiau 625 mm.
2.5.
Paslaugų gavėjas prieš
pradedant naudotis agro-bazaar privalo turėti produkcijos
vienkartiniam tiekimui ne mažiau kaip už 100 Eur (vieną šimtą eurų).
2.6.
Logistikos, papildomos
sandėliavimo ir kitų paslaugų kainos nurodytos Priede Nr. 3.
2.7.
Paslaugų gavėjas
įsipareigoja suteikti 10% kainos nuolaidą nuolatiniams pirkėjams. Nuolatiniu
pirkėju laikomas toks asmuo, kuris užsako/perka/įsigyja produkciją ne mažiau
nei keturis kartus per mėnesį iš to paties Paslaugų gavėjo (ūkio/gamintojo).
|
|||||||||||||||
3. Paslaugų teikimo sąlygos 3.1.
Paslaugų gavėjas
pasirašydamas Specialiąją dalį pateikia Paslaugų teikėjui Produkcijos kokybę
patvirtinančius dokumentus, ir / arba leidimus, ir / arba kitus dokumentus,
reikalingus produkcijai realizuoti pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus
(Priedas Nr. 4), kurie tampa neatsiejama Sutarties dalimi.
3.2.
Paslaugų gavėjas
patvirtina, jog turi produkcijos vienkartiniam tiekimui/vienai prekybos
sesijai ne mažiau kaip už 100 Eur (vieną šimtą eurų).
3.3.
Paslaugų gavėjui
suteikiami prisijungimo duomenys prie agro-bazaar, leidžiantys dirbti agro-bazaar
bei talpinti parduodamos produkcijos duomenis agro-bazaar. Paslaugų
teikėjui patvirtinus tokius duomenis, Paslaugų gavėjo produkcija atsiranda agro-bazaar
prekyvietėje.
3.4.
Įvykus produkcijos pirkimo-pardavimo
sandoriui (pirkėjams apmokėjus už įsidėtas į virtualų krepšelį prekes),
Paslaugų teikėjas el. paštu ir/arba SMS žinute apie tai informuoja Paslaugų
gavėją, nurodant parduotą produkciją ir jos kiekį, ne vėliau kaip prieš 2
(dvi) valandas iki parduotos produkcijos paėmimo iš Paslaugų gavėjo.
3.5.
Paslaugų teikėjo
pasitelkti tretieji asmenys – vežėjai paima parduotą produkciją iš Paslaugų
gavėjo jo nurodytu adresu, ir paimtą produkciją pristato į paskirstymo
sandėlį.
3.6.
Paslaugų gavėjas
įsipareigoja sudaryti galimybes produkcijos paėmimui (toliau – Logistikos
paslaugos): - poilsio
ir šventines dienomis nuo 8:00 val. iki 17:00 val. arba - darbo
dienomis nuo 8:00 val. iki 21:00 val.
3.7.
Paslaugų teikėjas vežėjo
duomenis Paslaugų gavėjui pateikia el. paštu ir/arba SMS žinute ne vėliau
kaip likus 1 (vienai) valandai iki produkcijos paėmimo iš Paslaugų gavėjo.
3.8.
Paslaugų gavėjas privalo
Paslaugų teikėjo pasitelktiems vežėjams pateikti tinkamos kokybės ir kiekio
produkciją, supakuotą saugioje ir transportavimui tinkamoje pakuotėje.
Paslaugų gavėjas produkciją vežėjui perduoda pasirašytinai.
3.9.
Gautą ir priimtą produkciją
iš Paslaugų gavėjo, Paslaugų teikėjas trečiųjų asmenų pagalba sukomplektuoja
su kita pirkėjų užsakyta produkcija ir tinkamai ją supakuoja bei paruošia
pristatymui galutiniam vartotojui – pirkėjui.
3.10.
Paslaugų gavėjas turi
teisę savo lėšomis ir jėgomis pristatyti užsakytą produkciją pirkėjui pagal
produkcijos pristatymo grafiką (Priedas Nr. 5).
|
|||||||||||||||
4. Sutarties galiojimas 4.1.
Sutartis įsigalioja nuo jos sudarymo momento ir
galioja neterminuotai.
|
|||||||||||||||
5. Sutarties priedai: 5.1.
Priedas Nr. 1 – Ūkininko ūkio įregistravimo
pažymėjimo kopija; 5.2.
Priedas Nr. 2 – Produkcijos aprašymas; 5.3.
Priedas Nr. 3 – Logistikos ir sandėliavimo paslaugų
įkainiai; 5.4.
Priedas Nr. 4 – Maisto tvarkymo subjekto pažymėjimo
kopija; 5.5.
Priedas Nr. 5 – Produkcijos pristatymo grafikas. |
|||||||||||||||
6. Sutarties šalių parašai:
|
PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIS NR.
Klaipėda,
2022 m. d.
II.
BENDROJI DALIS
UAB „Terra
Lammato",
juridinio asmens kodas 305587437, buveinės adresas Technikos g. 58-2, Klaipėda,
atstovaujama direktorės Kamilės Bendikienės, veikiančio pagal įmonės įstatus
(toliau – Paslaugų teikėjas),
ir
Ūkininkas (-ė)
, asmens
kodas
, adresas
, žemės ūkio valdos atpažinties kodas ,
(toliau – Paslaugų gavėjas).
Paslaugų teikėjas ir
Paslaugų gavėjas toliau kartu – Šalys, o kiekvienas atskirai – Šalis.
ŠALYS,
ATSIŽVELGDAMOS Į TAI, KAD:
-
Paslaugų teikėjas yra sukūręs ir valdo bei
administruoja elektroninę internetinę platformą, kurios adresas www.agro-bazzar.lt ir kurios tikslas sudaryti
pirkėjams (vartotojams) galimybę vienoje platformoje įsigyti produkciją iš
skirtingų ūkininkų ir jų ūkių (toliau tekste – agro-bazaar),
-
Paslaugos esmė – virtualios erdvės suteikimas ir jos
administravimas, bei logistikos paslaugos (e-commerce);
-
Paslaugų gavėjas savo produkciją pageidauja parduoti
pirkėjams (vartotojams) per agro-bazaar;
sudarė šią paslaugų
teikimo sutarties (toliau – Sutartis) Bendrąją dalį žemiau nurodytomis
sąlygomis:
1
straipsnis. Sutarties objektas.
1.
Paslaugų
teikėjas pagal šios Sutarties sąlygas įsipareigoja suteikti Paslaugų gavėjui paslaugas,
susijusias su Paslaugų gavėjo produkcijos pardavimu pirkėjams (vartotojams) per
agro-bazaar (toliau – Paslaugos), o Paslaugų gavėjas įsipareigoja
atsiskaityti su Paslaugų teikėju už Paslaugų gavėjui suteiktas Paslaugas
Sutartyje nustatyta tvarka.
2 straipsnis. Sutarties šalių
pareiškimai
1. Paslaugų
gavėjas pareiškia ir garantuoja, kad turi visus Sutarties įvykdymui reikalingus
leidimus / licencijas ir / ar kitus reikiamus dokumentus, patvirtinančius
produkcijos kokybę. Paslaugų gavėjas įsipareigoja atlyginti Paslaugų teikėjui
nuostolius, jeigu Paslaugų teikėjui būtų pateikta pretenzijų ir / ar iškelta
bylų dėl tokių leidimų / licencijų ir/ar kitų dokumentų, patvirtinančių
produkcijos kokybę, pažeidimų, kylančių iš Sutarties ar padarytų ją vykdant.
3
straipsnis. Šalių teisės ir pareigos
1.
Paslaugų teikėjo teisės ir pareigos:
1.1.
Paslaugų
teikėjas turi teisę šios Sutarties vykdymui savo nuožiūra pasitelkti
trečiuosius asmenis;
1.2.
Paslaugų
teikėjas įsipareigoja laiku šioje Sutartyje numatyta tvarka įvykdyti mokėjimus
Paslaugų gavėjui, kaip tai numatyta Sutarties specialiojoje dalyje;
1.3.
Paslaugų
teikėjas turi teisę atsisakyti patalpinti Paslaugų gavėjo pateiktą informaciją
apie parduodamą produkciją į agro-bazaar, jeigu informacija apie
produkciją ar pati produkcija prieštarauja teisės aktų reikalavimams, šiai
Sutarčiai ir/ar protingumo principams, ar gerai moralei ir etikos normoms;
1.4.
Paslaugų
teikėjas savo nuožiūra turi teisę sutrumpinti produkcijos aprašymą ir/ar
atlikti kitus neesminius produkcijos aprašymo pakeitimus, prieš tai suderinus
(žodžiu, raštu ar kitokiu Šalims priimtinu ir patogiu būdu) šiuos pakeitimus su
Paslaugų gavėju;
1.5.
Paslaugų
teikėjas, vykdydamas Sutartį, turi teisę potencialiems produkcijos pirkėjams
nurodyti, kad yra Paslaugų gavėjo atstovas, o Paslaugų teikėjui paprašius,
Paslaugų gavėjas suteiks tai patvirtinantį įgaliojimą;
1.6.
Paslaugų
teikėjas turi teisę Sutarties galiojimo laikotarpiu neatlygintinai naudoti
Paslaugų gavėjui priklausančius intelektinės nuosavybės objektus (prekių ženklus,
dizainą ir kt.) tiek, kiek reikia šios Sutarties vykdymui, įskaitant, bet
neapsiribojant, produkcijos pardavimui, produkcijos pristatymui ir pan. Jeigu
Paslaugų teikėjui pareiškiamos bet kokios trečiųjų asmenų pretenzijos dėl
intelektinės nuosavybės objektų pažeidimo, susijusio su parduodama produkcija,
Paslaugų gavėjas prisiima visą atsakomybę prieš trečiuosius asmenis ir atlygina
Paslaugų teikėjui visus ir bet kokius dėl to patirtus nuostolius (tiek
tiesioginius, tiek netiesioginius).
2.
Paslaugų
gavėjo teisės ir pareigos, pareiškimai ir garantijos:
2.1.
Paslaugų
gavėjas įsipareigoja laiku šioje Sutartyje nustatyta tvarka suteikti Paslaugų
teikėjui visą informaciją, reikalingą tinkamam šios Sutarties vykdymui,
įskaitant, bet neapsiribojant pilną ir teisingą informaciją apie produkciją,
taip pat įsipareigoja informuoti Paslaugų teikėją apie visas aplinkybes,
turinčias reikšmės Paslaugų teikėjo įsipareigojimų pagal šią Sutartį tinkamam
vykdymui bei apie visas aplinkybes, dėl kurių Paslaugų teikimas yra ar gali
tapti neįmanomas;
2.2.
Pasikeitus
užsakytos/parduotos/patalpintos į agro-bazaar produkcijos asortimentui
(produkcijai sugedus, paaiškėjus trūkumui, ar atsiradus naujai produkcijai),
Paslaugų gavėjas privalo nedelsiant apie tokius pasikeitimus informuoti
Paslaugų teikėją bei imtis priemonių galimiems nuostoliams sumažinti (pasiūlyti
pirkėjui kitą prekę, nuolaidą kitoms prekėms ir pan.), bet ne vėliau kaip iki
produkcijos perdavimo vežėjui momento (tuo atveju, jei produkcija jau
parduota/užsakyta). Paslaugų gavėjui nepranešus laiku apie produkcijos
asortimento pasikeitimą visus dėl to patirtus Paslaugų teikėjo ir / ar trečiųjų
asmenų patirtus nuostolius atlygina Paslaugų gavėjas;
2.3.
Paslaugų
gavėjas patvirtina, jog šios Sutarties galiojimo laikotarpiu, Paslaugų teikėjui
teikiant Paslaugas, Paslaugų teikėjas nėra įpareigotas išlaikyti ar pasiekti
tam tikrą Paslaugų gavėjo parduodamos produkcijos apyvartą, ir dėl to Paslaugų
gavėjas negali reikšti Paslaugų teikėjui jokių pretenzijų ir/ar reikalavimų.
4 straipsnis.
Konfidencialumas
1.
Visa
su šia Sutartimi susijusi informacija: šios Sutarties sąlygos, pats šios
Sutarties sudarymo faktas, šalių siekiami tikslai, asmens duomenys, komercinė
informacija bei bet kokia kita informacija, susijusi su šios Sutarties
sudarymu, vykdymu bei šalių veikla vykdant Sutartį, yra konfidenciali ir nei
viena šalis neturi teisės be kitos šalies rašytinio sutikimo atskleisti
konfidencialios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus kai informaciją
atskleisti būtina Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytais atvejais
nepriklausomai nuo šalies valios. Sutarties šalys įsipareigoja imtis visų joms
prieinamų priemonių tam, kad šioje Sutarties dalyje įvardinta informacija liktų
konfidenciali.
2.
Šalys
sutinka ir susitaria, kad Konfidenciali informacija gali būti atskleista bet
kurios Šalies darbuotojams, patarėjams, atstovams ar kitoms trečioms šalims,
jei toks atskleidimas yra pagrįstai reikalingas šios Sutarties sudarymui ir
vykdymui.
5 straipsnis.
Atsakomybė
1.
Jeigu
Šalis vėluoja atsiskaityti su kita Šalimi pagal šią Sutartį, tai vėluojanti
atsiskaityti Šalis už kiekvieną kalendorinę vėlavimo dieną kitai Šaliai moka
0,02 proc. dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos.
2.
Paslaugų
teikėjas neprisiima atsakomybės už netinkamą parduodamos produkcijos kokybę,
kuri paaiškėjo iki produkcijos pristatymo į paskirstymo sandėlį, prieš
trečiuosius asmenis. Jeigu Paslaugų teikėjas tenkina produkcijos pirkėjų
pagrįstas pretenzijas dėl produkcijos trūkumų, Paslaugų gavėjas privalo
atlyginti visus ir bet kokius Paslaugų teikėjo patirtus nuostolius dėl
pretenzijos reikalavimų patenkinimo ne vėliau kaip 10 (dešimt) kalendorinių
dienų nuo Paslaugų teikėjo pretenzijos gavimo dienos.
3.
Paskirstymo
sandėlyje nustačius produkcijos galiojimo termino pažeidimus ir/ar kitus
esminius produkcijos kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima nustatyti produkcijos
paėmimo iš Paslaugų gavėjo metu, grąžina tokią produkciją Paslaugų gavėjui jo
lėšomis. Produkcijos maistinių savybių kokybės trūkumai (pasibaigęs galiojimo
laikas ir pan.) yra Paslaugų gavėjo atsakomybė, jeigu tokie trūkumai nustatomi
paskirstymo sandėlyje ir Paslaugų gavėjas atlygina visus ir bet kokius dėl to
patirtus Paslaugų teikėjo nuostolius. Paslaugų teikėjas nėra atsakingas už
parduodamos produkcijos kokybę, trūkumus, ženklinimą, atitikimą kitiems
reikalavimams.
4.
Jeigu
Paslaugų gavėjas nesudaro galimybių Paslaugų teikėjui ir/ar jo pasitelktiems
tretiesiems asmenims paimti produkcijos iš Paslaugų gavėjo, arba savo lėšomis
ir jėgomis pavėluoja pristatyti produkciją pagal Produkcijos pristatymo
grafiką, Paslaugų gavėjas už kiekvieną tokį pažeidimo atvejį atlygina Paslaugų
teikėjui jo patirtus nuostolius dėl nepristatytos produkcijos tretiesiems
asmenims ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo tokio Paslaugų
teikėjo pareikalavimo.
5.
Šioje
Sutartyje numatytos teisių gynybos priemonės neapriboja Šalių teisės
pasinaudoti kitomis teisėtomis teisių gynybos priemonėmis.
6 straipsnis. Sutarties pakeitimas
ir nutraukimas
1.
Visi
ir bet kokie šios Sutarties pakeitimai turi būti rašytine forma, Šalims
pasirašant papildomus susitarimus, kurie laikomi neatskiriama Sutarties dalimi.
2.
Paslaugų
teikėjas turi teisę nutraukti šią Sutartį vienašališkai nesikreipiant į teismą
dėl bet kokių priežasčių apie Sutarties nutraukimą įspėjus Paslaugų gavėją
raštu prieš 10 (dešimt) kalendorinių dienų, neatlyginant jokių Paslaugų gavėjo
nuostolių, patirtų dėl tokio Sutarties nutraukimo.
3.
Paslaugų
gavėjas turi teisę nutraukti šią Sutartį vienašališkai nesikreipiant į teismą
dėl bet kokių priežasčių apie Sutarties nutraukimą įspėjus Paslaugų teikėją
raštu prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
4.
Sutarties
nutraukimas neatleidžia Šalių nuo prievolių, atsiradusių iki Sutarties
nutraukimo, įvykdymo. Nutraukiant Sutartį dėl vienos iš Šalių kaltės, Sutartį
pažeidusi Šalis privalo visiškai atsiskaityti su kita Šalimi bei atlyginti
pastarosios patirtus nuostolius.
7
straipsnis. Nenugalimos jėgos aplinkybės (force
majeure)
1.
Šalys susitaria, kad nė viena Šalis
nebus atsakinga už jos įsipareigojimų pagal šią Sutartį nevykdymą, jei bet kuri
iš išvardintų aplinkybių užkirs kelią Šaliai vykdyti savo įsipareigojimus pagal
šią Sutartį: karas, riaušės, sukilimas, valstybės ar savivaldybės institucijų
veikimas (neveikimas) ar bet kuri kita Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse
numatyta Šalies nekontroliuojama aplinkybė, kurios Šalis negalėjo numatyti
Sutarties sudarymo metu ir kurios atsiradimui nė viena iš Šalių negalėjo
užkirsti kelio.
8 straipsnis. Asmens duomenų
tvarkymas
1.
Paslaugų gavėjas, pasirašydamas
Sutartį, išreiškia savo laisva valia suteiktą sutikimą, kad Paslaugų teikėjas
tvarkytų Paslaugų gavėjo asmens duomenis ta apimtimi, kuri yra reikalinga
Sutarties vykdymo tikslais. Paslaugų teikėjas įsipareigoja iš Paslaugų gavėjo
gautus asmens duomenis saugoti ir tvarkyti laikantis 2016 m. balandžio 27 d.
Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 (BDAR) bei kitų asmens
duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų.
2.
Paslaugų teikėjas įsipareigoja
tvarkyti Paslaugų gavėjo asmens duomenis (vardą, pavardę, asmens kodą, adresą,
telefono numerį, elektroninio pašto adresą) laikantis Lietuvos Respublikos
asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nustatytų reikalavimų, kitų teisės
aktų, reglamentuojančių šių duomenų tvarkymą bei apsaugą. Paslaugų teikėjas
įsipareigoja asmens duomenų tvarkymui naudoti saugias organizacines ir
technines priemones, kurios tinkamai apsaugo šiuos duomenis nuo atsitiktinio ar
neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo visų kitų neteisėtų
veiksmų. Paslaugų teikėjas įsipareigoja neatskleisti jokioms kitoms trečiosioms
šalims Paslaugų gavėjo asmens duomenų, prieš tai negavęs išankstinio Paslaugų
gavėjo raštiško sutikimo, išskyrus atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos
įstatymus privalės tai padaryti.
3.
Šalių asmens duomenys saugomi ne
ilgiau nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu
juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimas. Asmens duomenys turi būti
saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų arba
kiek tai reikalinga Šalių teisėtiems interesams įgyvendinti ir apsaugoti.
Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami.
4.
Jei Šalys ketina pasinaudoti kitų
tolesnių duomenų tvarkytojų paslaugomis, Šalys perduos kitai Šaliai informaciją
apie tolesnį duomenų tvarkytoją. Tokiu atveju, Šalys privalo užtikrinti, kad
tolesnis duomenų tvarkytojas vykdys bent tuos pačius įsipareigojimus ir
įgaliojimus, kuriuos ši Sutartis nustato. Taip pat Šalys supranta, kad jos
pačios atsakys už tolesnių duomenų tvarkytojų veiksmus ir neveikimą.
5.
Šalys susitaria, kad po Sutarties
nutraukimo ar pasibaigimo per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, jos sunaikins
arba grąžins visus joms patikėtus tvarkyti asmens duomenis pagal Sutartį ir jų
kopijas, nebent Europos Sąjungos (ES) ar jų šalies įstatymai nustato
reikalavimą saugoti asmens duomenis.
9
straipsnis. Kitos nuostatos.
1.
Ši
Sutartis įsigalioja nuo jos sudarymo momento ir galioja neterminuotai.
2.
Šalys
patvirtina, kad bendradarbiaudamos, derindamos ir pasirašydamos Sutartį veikė geranoriškai
ir sąžiningai viena kitos atžvilgiu ir sąmoningai nepateikė viena kitai jokios
klaidinančios informacijos.
3.
Jei
kuri nors Sutarties nuostata tampa neteisėta, negaliojančia ar neįvykdoma, tai
nedaro negaliojančiomis ar neįvykdomomis likusių Sutarties nuostatų. Tokiu
atveju Šalys susitaria pakeisti negaliojančią nuostatą teisiškai veiksminga
nuostata, kuri, kiek tai įmanoma, turėtų tą patį teisinį ir ekonominį rezultatą
kaip ir pakeistoji nuostata.
4.
Šiai
Sutarčiai, jos formai bei turiniui taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visus iš
šios Sutarties kylančius ar su šia Sutartimi susijusius ginčus Šalys siekia
išspręsti taikiai, o nepavykus išspręsti taikiai –Lietuvos Respublikos teisės
aktų nustatyta tvarka.
5.
Šalys
įsipareigoja pasikeitus Šalies pavadinimui, registracijos ar buveinės adresams,
pranešimų/sąskaitų siuntimo adresui, telefono ir fakso numeriams, banko
rekvizitams bei teisinės registracijos duomenims, apie tai nedelsiant raštu
informuoti kitą Šalį. Nesant tokio pranešimo, visi dokumentai ar pranešimai
vykdant šią Sutartį siunčiami (arba pristatomi) paskutiniu žinomu Šalies adresu
ir laikomi įteiktais tinkamai.
6.
Visi
su šia Sutartimi susiję pranešimai, prašymai bei kitas susirašinėjimas
įteikiami asmeniškai ar pristatomi kurjerio, ar siunčiamas paštu registruotu
laišku, ar elektroniniu paštu, jei nenurodyta kitaip.
7.
Visi
Šalių pranešimai ir kita korespondencija viena kitai bus įteikiami
pasirašytinai ar siunčiami elektroniniu paštu ar registruotu paštu, laikant
tinkamai įteiktais po 7 kalendorinių dienų nuo to, kai jie išsiųsti registruotu
paštu arba tą pačią dieną, jei jie išsiųsti elektroniniu paštu iki 17 val., ir
kitą kalendorinę dieną, jei jie išsiųsti po 17 val.
8.
Šalys
sudarė šią Sutartį lietuvių kalba 2 (dviem) egzemplioriais, turinčiais vienodą
juridinę galią, po 1 (vieną) kiekvienai Šaliai.
9.
Šalys
suprato šią Sutartį ir jos pasekmes ir, kaip atitinkančią jų valią, priėmė ir
pasirašė.
Paslaugų teikėjas:
|
|
Paslaugų gavėjas:
Asmens kodas Adresas
Žemės ūkio valdos atpažinties kodas
|
||||||
|
|
|
||||||
________________________________ Direktorė
Kamilė Bendikienė
|
|
___________________________________
|